El contrabaix humil

Fou company meu de classe durant diversos anys i normalment solíem parlar de les assignatures o de temes musicals. Les meues preferències eren el Rock i les ranxeres mentre que ell es decantava pel jazz.

jazzAcabant els estudis vàrem tenir una conversa sobre el món del Jazz i jo, que entenc poc, vaig dir quines eren les meues preferències. Així fou com vaig parlar-li del meu grup favorit de Jazz, un grup que vaig conèixer a través d’uns discs que em passà un amic. Resultà que ell era el contrabaix. Qui m’ho anava a dir a mi que aquell company era un dels grans contrabaixistes de jazz del País. Un home humil i senzill que passava desapercebut entre nosaltres.

Dic jo, que amb tanta deïtat a la música, deu ser cosa del jazz…o de la vida.

Sens dubte, un plaer. Gran persona i gran músic.

Anuncis

Deixa un comentari

