“Extremo y duro” pasotisme

imagesL’altre dia em vaig comprar el Disc “Material Defectuós” d’Extremoduro per 5€, un preu prou acceptable tenint en compte que no es tracta d’un disc de morralla com la majoria.

Quan el vaig començar a escoltar em venien al cap records d’una adolescència marcada pel meu grup favorit, Extremoduro. Quantes lletres, rimes, solos de guitarra i acords mantinc a la memòria. Sens dubte, a aquest grup li tinc un afecte especial.

No obstant això, passats uns minuts va començar a circular una pregunta en la meua ment: Què he aprés amb Extremoduro? -Com ja he dit: acords, lletres, rimes, etc. Però en el fons he aprés que passar de tot mola i si és amb substància més.

I clar, així ens va…

Per això, després de replantejar-me les coses, preferisc ser un humil advocat que un important indi.

PD: Des de l’admiració, a l’espera d’alguna cosa més d’acord amb els temps que corren.  Al cap i a la fi tampoc estic demanant que siguen intel·lectuals orgànics.

Anuncis

Deixa un comentari

